تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به وجود بیش از ۱۹۰ هزار چراغ روشنایی معابر در شهر تبریز، گفت: با انجام تمهیدات لازم، هم اکنون بیش از ۹۸ درصد چراغ های تبریز روشن است.

تبریز ۱۹۰ هزار چراغ روشنایی معابر دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، افشین روشن میلانی در مراسم افتتاح پروژه های صنعت برق آذربایجان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: 30 پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتبار بیش از 112 میلیارد تومان در این ایام به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر وجود تنگناهای نقدینگی و اعتبارات در سال‌های اخیر اظهار داشت: با این وجود میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در شبکه توزیع برق تبریز، بیش از 196 میلیارد تومان در سه سال گذشته بوده است.

این مسؤول با اشاره به کاهش میزان خاموشی در محدوده عملیاتی این شرکت، تصریح کرد: میزان خاموشی به ازای هر مشترک در ابتدای دولت تدبیر و امید 2.63 دقیقه در سال بود که در پایان سال 94 به 2.37 دقیقه کاهش یافته است.

روشن میلانی با اشاره به وجود بیش از 190 هزار چراغ روشنایی معابر در شهر تبریز، افزود: با انجام تمهیدات لازم، هم اکنون بیش از 98 درصد چراغ های تبریز روشن است.

وی افزود: با به کارگیری روش های نوین، میزان تلفات انرژی را که در ابتدای دولت یازدهم بیش از 11 درصد بود به 9.24 درصد رسانده ایم که در بعد ملی جزو شاخص‌ترین عملکردها در سطح کشور است.

روشن میلانی تشریح کرد: همگام با توسعه مبلمان شهری و هماهنگی با سیاست های شهری، این شرکت در طول دولت یازدهم نسبت به توسعه شبکه فشار  متوسط زمینی به میزان 20 درصد و شبکه فشار ضعیف زمینی به میزان 18 درصد اقدام کرده است.

وی از رشد 17.5 (هفده و نیم) درصدی کنتورهای دیجیتالی خبر داد و افزود: زمان واگذاری انشعاب برق متقاضیان 50 درصد کاهش داشته و به 32 روز رسیده است که رضایتمندی متقاضیان را در پی داشته است.

رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اقتصاد مقاومتی را یکی از ارکان فعالیت های این شرکت عنوان کرد و افزود: مدیریت مصرف انرژی برق یکی از پایه های مهم اقتصاد مقاومتی است که در این راستا این شرکت با امضای تفاهم نامه با دانشگاه تبریز، قطب مدیریت مصرف کشور را در تبریز تشکیل داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.